top of page
האם וכיצד �לשלב הומור בכיתה?

26 בדצמבר 2024

האם וכיצד לשלב הומור בכיתה?

חושבים שקורס אקדמי צריך להיות "רציני", ולכן כדאי להשאיר את ההומור מחוץ לכיתה?

הידעתם?! הומור מגביר קשב, מפעיל את הרגש ובכך מסייע לקידוד טוב יותר של חומר הלימוד ומחזק את הקשר עם הסטודנטים.


למי מאיתנו שהומור לא בא באופן לו טבעי בזמן אמת במהלך המפגש, אנו ממליצים להכין אותו מראש.


דרך אחת אפשרית: שילוב ממים (Memes) במצגת!


רצינו לשתף בדוגמא נהדרת להעברת מסרים הומוריסטיים משיעור "הכנה לבחינה" בקורס של ד"ר אורי פלביץ.

לחצו כאן לצפייה.


איך זה עובד?

אפשרות א' - חפשו ממים שמתחברים לחומר הלימוד, ושלבו אותם במצגת השיעור. 

אפשרות ב' - לייצר ממים בעצמכם, ע"י מחולל ממים חינמי.



והמלצה אחרונה... הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "ממים של מרצים ומרצות".


ומה קורה אם לא תנסו? (כלום 😉)

bottom of page