top of page
8 בינואר 2026
במה עוד הייתי רוצה להשתפר בהוראה?
אין דבר כזה מרצה מושלם… כולנו נמצאים בתהליך מתמיד של למידה ושיפור מקצועי 💯
עוד רגע יסתיים הסמסטר, וזה בדיוק הזמן להסתכל לאחור, לזהות מה עבד היטב ומה פחות, ולחשוב קדימה על מה נרצה לשפר לקראת הקורס הבא 🤔
גם מרצים מנוסים ממשיכים לשאול את עצמם שאלות דומות. בסרטון קצר שצילמנו, 5 מרצות ומרצים מאוניברסיטת רייכמן משתפים בתחומים שבהם היו רוצים להשתפר בהוראה: הובלת הכיתה, שמירה על נוכחות לאורך הסמסטר, הגברת מעורבות הסטודנטים ועוד.

