15 במאי 2024
עידוד עצמאות בלמידה בקרב הסטודנטים
איך נעודד עצמאות בלמידה אצל הסטודנטים?
רצינו להציע לכם זווית הסתכלות חדשה לבוחן ב-Moodle ✏️
בוחן הוא לא רק כלי להערכה בסיום הלמידה, אלא יכול גם לשמש ככלי שאתם מייצרים עבור הסטודנטים ללמידה שוטפת לתרגול לאורך הסמסטר.
בחנים אלו יהיו ללא ציון, או עם ציון מינימלי.
כמו כן, נשאף לאפשר יותר מניסיון אחד, ולעיתים אף ניסיונות ל לא גבול (הרי למידה מטעויות היא ערך...)
בנוסף, נמליץ לשלב משוב מעצב, ולהמיר את שם הפעילות מ"בוחן" ל"בחן את עצמך / בדיקה עצמית".
הידעתם? 💡
בסקרים ובשיחות מיקוד שערכנו ביחידה בקורסים הכוללים למידה עצמאית, עלה שרוב הסטודנטים מוצאים ערך רב בבחנים ככלי להערכה עצמית!
רוצים להתחיל?
הנה סרטון הדרכה שיצרנו על הקמת בוחן מודל: https://youtu.be/WdD0rP73II0
וכמובן שאנו תמיד זמינים לסייע בחשיבה דרך הייעוץ הפדגוגי: https://www.tiu.runi.ac.il/consultation

