כיצד לעודד סטודנטים לקרוא מאמרים לקראת המפגש בעזרת כלי AI?
ביקשתם מהסטודנטים לקרוא מאמר לפני המפגש הכיתתי, אך גיליתם שמעטים מגיעים מוכנים?
כלי AI מאפשרים להנגיש לסטודנטים, בקלות ובמהירות, את אותו התוכן במגוון דרכים. כך יוכלו הסטודנטים לבחור את שיטת הלמידה המועדפת עליהם, מה שיגביר את המוטיבציה ויגדיל את הסיכוי שיגיעו מוכנים למפגש הכיתתי.
לדוגמה: לפני המפגש הקרוב, בקשו מהסטודנטים ללמוד על נושא מסוים.
-
חלקם יקראו את המאמר המקורי.
-
אחרים יבחרו בסיכום תמציתי שנוצר על ידי כלי AI, שמציג את הרעיונות המרכזיים.
-
ויש מי שיעדיף להאזין לפודקאסט מג'ונרט, המבוסס על תוכן המאמר.
יש לכם תוכן ללמידה עצמאית מקדימה?
במדריך זה נראה כיצד ליצור ממנו 3 תוצרי למידה שונים, ולסייע לסטודנטים להגיע מוכנים למפגש.
כיצד ליצור בעזרת AI מגוון הזדמנויות ללמידה?
לתשומת לב:
התוצרים המתקבלים מכלי AI עלולים לכלול אי-דיוקים, הטיות ואף להתרחק מהתוכן המקורי, דבר שעלול לפגוע בתהליך הלמידה. לפיכך, אם בחרתם ליצור מספר "גרסאות למידה", הקפידו:
-
לבדוק את התוכן שנוצר על ידי AI לפני פרסומו באתר הקורס.
-
להדגיש בפני הסטודנטים את הצורך בגישה ביקורתית כלפי תוצרים שהופקו מכלי AI.
במקרים שבהם חיוני להכיר את הגרסה המקורית (לדוגמה: מאמר מרכזי בתחום הדעת), הבהירו לסטודנטים את הרציונל לכך. הם יוכלו להיעזר בתוצרים שהופקו על ידי ה-AI, אך עליהם להקפיד גם על למידה של התוכן המקורי.