נוהל: הקלטת שיעורים בכיתה, והנגשת ההקלטות באתר הקורס
סגל הוראה יקר,
בהמשך להחלטה על חובת הקלטה של כל השיעורים בבי"ס הישראלים (תשפ"ד), חשוב לנו לוודא שהשיעורים אכן מוקלטים ומונגשים לסטודנטים המגויסים באופן תקין.
לפניכם סרטון קצר (2.5 דק') המדגים את תהליך העבודה, ובהמשך פירוט של ההנחיות המרכזיות בנושא.
שלב א
צפו בסרטון ההדרכה
שלב ב
עברו על ההנחיות המרכזיות בנושא
סדר פעולות לפני תחילת הקורס
על-מנת לוודא שההקלטות יתבצעו ב-Zoom, ויונגשו באתר הקורס (דרך רכיב ה-Panopto):
-
ניכנס לרכיב ה-ZOOM שנמצא באתר הקורס ב-Moodle.
-
נייצר דרכו את הפגישות לכל השיעורים בקורס.
לסיוע, ניתן לפנות למחלקת התמיכה: helpdesk@runi.ac.il | 09-9602400.
סדר פעולות לפני תחילת השיעור
-
נגיע לכיתת הלימוד כ-15 דקות לפני תחילת השיעור.
-
נעתיק אל מחשב הפודיום את חומרי השיעור, מדיסק-און-קי / מאחסון ענן כגון Google Drive.
-
בכדי שמערכת ההקלטה תופעל, יש לפתוח את פגישת ה-Zoom אך ורק דרך מחשב הפודיום (אנא וודאו שיש לכם את המשתמש והסיסמה).
-
חובה לענוד מיקרופון דש בכל הכיתות, גם אם אין לכם צורך בכך (אחרת השמע בהקלטה עלול להפגע).
-
נפתח את מצגת השיעור, ונשתף מסך.
לסיוע בכיתה, ניתן לפנות למוקד המולטימדיה: 2988.
שימו לב!
-
אין לחבר מחשבים חיצוניים אל עמדת הפודיום! מערכת ההקלטה מופעלת אך ורק בעזרת מחשב הפודיום.
-
מרצה המעוניין להציג תוכן מהמחשב הנייד, יכול להצטרף עם המחשב הנייד למפגש ה-Zoom כמשתתף (מבלי לחבר את המחשב הנייד לפודיום) ולהגדיר אותו כ-Co-Host.
-
למשתמשים במצגת, חשוב לזכור לשתף מסך (אחרת המצגת לא תופיע בהקלטה).