top of page
מדריך מקוצר: המרת תוכן פרונטאלי לתוכן א-סינכרוני
סגל הוראה יקר,
בהמשך להחלטה על קיצור סמסטר א' (תשפ"ד) ל-10 שיעורים, אחד המענים האפשריים הוא המרת חלק מתוכן הקורס לתוכן א-סינכרוני המיועד ללמידה עצמאית.
למעוניינים באפשרות זו, מומלץ שהתוכן הא-סינכרוני יתבסס על סרטונים לימודיים של המרצה.
בעמוד זה תמצאו מידע הדרכתי בנושא.
בהצלחה!
צוות היחידה לחדשנות בהוראה
שלב א
נתחיל מחלוקת השיעור לתת-נושאים
(כל תת-נושא יהפוך בהמשך לסרטון לימודי קצר)
שלב ב
כעת נקליט כל תת-נושא כסרטון לימודי
שלב ד (מומלץ)
לווידוא הבנה של הנלמד, נפתח בוחן מקוון באתר הקורס
שלב ג (מומלץ)
לעידוד צפייה פעילה, נהפוך את הסרטונים לאינטראקטיביים
נספח 1
אם החלטתם להמיר שיעור שלם ליחידת לימוד א-סינכרונית, להלן מסמך המציג "מרכיבים מרכזיים ביחידת לימוד א-סינכרונית".
נספח 2
המחשה של סרטונים שהוקלטו עצמאית ע"י סגל ההוראה של רייכמן
bottom of page